ناقد : کاشف علی تلخیص : زید حسن غامدی صاحب سے جزئیات پر بات نہیں ہو سکتی ۔ دین کی دو تعبیرات ہیں ۔ ایک تعبیر کے مطابق اسلام سیاسی سسٹم دیتا ہے ۔...
قائلینِ جوازِ موسیقی کے استدلالات کا جواب
منبرِ جمعہ ، تصورِ جہاد : ایک نقد
ناقد : مولانا اسحق صاحب تلخیص : زید حسن اول ۔ یہ کہنا کہ جمعہ کا منبر علماء سے واپس لے لینا چائیے کیونکہ اسلامی تاریخی میں جمعہ کے منبر کا علماء کے...
جمعے کی نماز کی فرضیت اور غامدی صاحب کا غلط استدلال
مقرر : مولانا طارق مسعود تلخیص : زید حسن غامدی صاحب نے جمعے کی نماز کی فرضیت کا بھی انکار کر دیا ہے ۔ اور روزے کی رخصت میں بھی توسیع فرما دی ہے ۔...
عورت کی امامت اور غامدی صاحب
مقرر : مولانا طارق مسعود تلخیص : زید حسن غامدی صاحب نے عورت کی امامت کو جائز قرار دے دیا ہے ۔ اور دلیل یہ ہے کہ ایسی باقاعدہ ممانعت کہیں بھی نہیں...
مسئلہ رجم اور تکفیرِ کافر
مقرر : مولانا طارق مسعود تلخیص : زید حسن اول - جاوید احمد غامدی نے رجم کا انکار کیا ہے ۔ رجم کا مطلب ہے کہ شادی شدہ افراد زنا کریں تو انہیں سنگسار...
واقعہ معراج اور غامدی صاحب
مقرر : مولانا طارق مسعود تلخیص : زید حسن جسمانی معراج کے انکار پر غامدی صاحب کا استدلال " وما جعلنا الرؤیا التی" کے لفظ رویا سے ہے ۔حالانکہ یہاں...
ناقد : مفتی یاسر ندیم
تلخیص : زید حسن
ایک میوزیک کمپوزر ( جو موسیقی کے جواز و عدمِ جواز کی بابت جاننے کے متمنی تھے)کے سوال کے جواب میں سپیکر نے غامدی صاحب کے موسیقی کی بابت جواز کے تصور پر نقد کیا ہے ۔ سپیکر نے اشراق میں غامدی صاحب کے مضامین کا حوالہ دیتے ہوئے قائلینِ جوازِ موسیقی پر نقد کیا ہے اور اس کے ذیل میں دو ان احادیث کو بیان کیا ہے جن سے قائلینِ جواز استدلال کرتے ہیں۔
اول ـ حدیث ِ ابو موسی اشعری جس میں آپﷺ نے فرمایا ” لقد اوتیت مزمارا من مزامیر آل داود” لیکن سپیکر کے بقول دوسری حدیث اس حدیث کی تشریح کرتی ہے جہاں مزمار کی جگہ ” صوت” کا لفظ ذکر کیا گیا ہے ۔ لیکن اگر اسی حدیث کو بھی دیکھا جائے تو اس قولِ رسول ﷺ سے جواز ثابت نہیں ہوتا ۔ دو افراد حضور ﷺ کے پاس آئے اور انہوں نے فصاحت و بلاغت کے ساتھ تقریر کی تو آپ ﷺ نے فرمایا ” ان من البیان لسحرۃ” جیسے اسکا مطلب یہ نہیں ہے کہ جادو حلال ہے اسی طرح مزمار کا لفظ استعمال کرنے سے موسیقی جائز نہیں ہو جاتی بلکہ لہجے کی خوبصورتی کو بیان کرنے کے لئے بطور استعارہ یہ لفظ استعمال ہوئے ہیں ۔
دوم ـ عید اور مدینہ آمدِ رسول پر دف کا بجایا جانا اور رسول ﷺ کی طرف سے اسکی اجازت ملنا بھی موسیقی کو جواز فراہم نہیں کرتا کیونکہ آلاتِ موسیقی میں فرق ہے ۔ ایسا کوئی آلہ جائز نہیں جس سے آواز میں اتار چڑھاو پیدا ہوتا ہو ۔
اس کے بعد سپیکر نے حدیثِ ابو موسی اشعری رض کی بنیاد پرایک الزامی سوال کیا ہے ۔
ویڈیو درج ذیل لنک میں ملاحظہ فرمائیں
Appeal
All quality educational content on this site is made possible only by generous donations of sponsors like you. In order to allow us to continue our effort, please consider donating whatever you can!
Do Your Part!
We work day in and day out to produce well-researched, evidence based, quality education so that people may gain the correct understanding of their religion. But our effort costs a lot of money! Help us continue and grow our effort so that you may share in our reward too!
You May Also Like…
جاوید غامدی کی تکفیری مہم: وحدت الوجود اور دبِستانِ شبلی
نادر عقیل انصاری اسلامی تاریخ میں یونان و روم کے فکری تصورات کی یورش،...
جاوید احمد غامدی اور بنو امیہ کے سرکاری بیانیہ کی ترجمانی
عامر حسینی جاوید احمد غامدی صاحب کی سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی...
حدیثِ عمار رضی اللہ عنہ
ایڈمن آف اسلام اینڈ ڈائورسٹی حدیث نبوی، حدیث عمار (رض) ہمارے لئے قطعی نص...